Emrah Blkn Google fuck you Skype hakanakdan@outlook.com ulaş bana. Emrah Blkn Google fuck you Skype hakanakdan@outlook.com ulaş bana. Emrah Blkn Google fuck you Skype hakanakdan@outlook.com ulaş bana.

درمان کک و مک

درمان کک و مک چیست ؟

جهت از بین بردن کک و مک مادرزادی درمان صد در صد وجود ندارد ، اما برا ی درمان و نتیجه های بهتر معمولا استفاده از لیزر توصیه می شود . بعد از سنین کودکی باید یک عامل ایجاد شدن این کک و مک را جویا شد و علت آن را در نظر گرفت ، امروزه با استفاده ا ز پیشرفت تکنولوژی می توان به درمان این عارضه پرداخته شود .

رفع لک های پوستی

ایجاد کک و مک علت های مختلفی دارد اما مهمترین علتی که برای کک و مک می توان گفت از نا منظم بودن کارکرد کبد است ، کارکرد نا منظم کبد عامل اصلی ایجاد کک و مک می باشد که علت بروز آن وارد شدن مواد زائد به خون و کبد می باشد . روش های گوناگونی برای از بین بردن کک و مک وجود دارد که به اختصار برخی از آنها را در زیر بیان می کنیم

روش های درمان کک و مک

استفاده از کرم ها ی سفید کننده و ضد لک سیر : درمان بعضی از کک و مک ها را می توان با استفاده از کرم های ضد لک سیر حل نمود .

لک پوستی

درمان با استفاده از دارو:

کرم ترتینوئین و کرم های AHA و یا حتی می توان پس از میکرودرم ابریرژن مصرف شود که این امر موجب می شود تاثیر دارویی نیز چند برابر شود .

درمان به روش پیلینگ :

پیلینگ با داورهای مانند TCA و گلسیولیک و ….. می تواند باعث از بین رفتن کک و مک شود .

درمان با استفاده از لیزر

با استفاده از تکنولوژی لیزر نیز می توان به درمان این عارضه پرداخت شود ، بهره گرفتن از لیزر تاثیر بسزایی در درمان کک و مک دارد و تا حد زیادی می تواند این عارضه را از بین برد .

با تشکر ،مدیریت سایت کلینیک زیبایی دکتر علی قاسمی

download

خدمات کلینیک زیبایی دکتر علی قاسمی لیپوماتیک, لاغری با لیپوماتیک ,کاشت مو ,کاشت ابرو ,بوتاکس ,لیزر موهای زائد

18 + بیست =