انواع نخ برای لیفت صورت

انواع مختلفی از نخ ها در این روش ( امبدینگ –  لیفت صورت و بدن ) استفاده میشود مانند :

۱-    (Mono filament)  Polydioxanone

که به اختصار به آن PDO میگویند نخ تک رشته ای است و خیلی اثرات لیفت ندارد .

۲-      PDO-COG

نخ تک رشته ای است که واجد خارهای بسیار ظریفی میباشد این برجستگی ها باعث افزایش سطح تماس میشود که خود موجب التهاب و کلاژن سازی  بیشترمیگردد و از طرفی با قلاب شدن به پوست امکان لیفت سریع را ایجاد میکند. این نخ گرانتر ولی استفاده از آن به تنهایی منسوخ شده است .

لیفت با نخ

۳-      Polyglycolide (PGA)

در مجموع این نخها ۱۰ درصد بیشتر از نخ های دیگر التهاب ایجاد میکنند و نتایج بهتری دارند.

۴-      Hurricane

در این سیستم نخ بشکل مارپیچ کار گذاشته میشود لذا بهمین بدلیل طول بیشتری از نخ داخل بافت میگردد که خود باعث التهاب و کلازن سازی بیشتر می گردد. این نخ ها نیز اثرات بیشتری در لیفت دارند و درکنار نخ های کاگ بسیار مورد استفاده برای لیفت هستند .

بدیهی است که التهاب بیشتر موجب کلاژن سازی و خونرسانی بیشتر میگردد . این سوزنها و نخها وابسته به محل کارگزاری که میتواند صورت یا بدن باشد در ضخامتهای مختلف و با طولهای مناسب  هر محل موجود میباشند.

عوارض :

غیر از عفونت که ناشی از سهل انگاری پزشک و یا در برخی موارد بیمار میباشد

معمولا مابقی عوارض مانند کبودی و خارش و تورم و… جدی نبوده و ناشی از پروسه التهابی میباشد.

خدمات کلینیک زیبایی دکتر علی قاسمی لیپوماتیک, لاغری با لیپوماتیک ,کاشت مو ,کاشت ابرو ,بوتاکس ,لیزر موهای زائد

نه + شش =